Berlijn shoplog



Iedere keer als ik wil laten zien wat ik heb geshopt, zit ik te twijfelen of ik het in een filmpje laat zien of gewoon in foto's. Shoplogs op Youtube worden altijd wel redelijk vaak bekeken, maar op mijn blog juist minder. Daarom doe ik het maar allebei, een filmpje én foto's! Zo kunnen de gene die niet zo van filmpjes houden of er geen tijd voor hebben, toch kijken naar mijn geshopte spulletjes met foto's. Goed, hierboven of hieronder kun je zien wat ik heb geshopt op vakantie - en dat is een boel! Maar dat komt ook vooral doordat er ook een Primark in Berlijn zat die we hebben bezocht.


1 Haar elastiekjes Primark €1,50 2 Essence Me & My Ice Cream cream blush Rossmann €2,75 3 Vier ringen van de Forever21 €3,90 per twee 4 Haarbandje Primark €2,- 5 Zonnebril H&M €3,- 6 Essence Me & My Ice Cream lip balm Rossmann €1,99 7 P2 Sand Style polish DM €1,99 8 Essence 3D glitters €1,95 9 Carmex lipbalsem Rossmann €1,95 10 Short Primark €15,- 11 P2 nagelstickers DM €2,45 12 Bikinitopje (€9,95) + bikinibroekje (€8,95) New Yorker 13 Pantoffels Primark €7,- 14 Denim gilet Primark €15,- 15 Zwarte gympen Primark €3,- 16 Roze (ook nog in het zwart) crop top €6,- 

Ik kom er nu pas achter dat ik van een paar kledingstukken vergeten ben om er een foto van te maken, maar hiernaast heb ik ook nog vijf witte enkelsokjes (€3), een statement ketting (€5) en een blauwe wijde crop top (€1) gekocht. In het filmpje zie je dit wel voorbijkomen. Zoals je kunt zien heb ik heel veel geshopt op vakantie, en nu moet ik ook maar goed gaan sparen! Dat kan ook wel, want ik heb voor de komende maanden genoeg kleding die ik aan kan doen. 

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes en hebben jullie de afgelopen tijd nog wat leuks gekocht?