Shoplog: C&A, New Look, H&M en meer

Nu ik eindelijk zomervakantie heb, vind ik het heerlijk om te shoppen. Afgelopen donderdag was zo'n dag, ik ging met mijn moeder en zusje een dagje winkelen in Groningen. Ik moest nog wat dingen aanschaffen voor op vakantie en ook stonden er nog een paar items op mijn wishlist die ik nog heel graag wilde hebben. In de hoop die te mogen doorstrepen gingen we er naar toe, en ik moet zeggen dat ik aardig goed geslaagd ben! Ik heb niet alles kunnen vinden wat ik zocht, maar de items die het hoogst op mijn wishlist stonden heb ik toch wel kunnen vinden, happy me!

Vergeet de video niet in 1080HD te kijken voor de beste kwaliteit! 

Ik shopte bij de C&A, H&M, New Look, Kruidvat en Fris!. Als je wil weten wat ik allemaal gekocht heb, kijk dan vooral de video hierboven. Nadat ik een kledingstuk heb laten zien, kun je ook zien hoe het mij staat, zodat je een beter beeld krijgt op hoe het kledingstuk eruitziet als ik het aan heb. Dit leek me wel eens leuk om te doen voor de verandering, als jullie dit ook leuker en handiger vinden laat dat dan vooral achter in de comments! 

Wat vind jij van mijn aankopen en heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks gekocht?