ROOM for thought foto's!

Kennen jullie de app 'ROOM for thought' al? Nee? Maak er dan snel kennis mee, want het is een hele leuke app! Ik kreeg het als tip van mijn zusje, en nu ga ik het ook delen met jullie. ROOM for thought is eigenlijk een fotodagboek. Je maakt iedere dag van het jaar een foto en uiteindelijk heb je 365 foto's (met tekst als je dat wilt) en dan kun je daarop terugkijken. Maar, wat het leuke (of het niet leuke) aan de app is: je weet niet wanneer je de foto moet maken. Je krijgt elke dag, op een toevallig moment (dat kan acht uur 's morgens zijn maar ook acht uur 's avonds) een melding van ROOM for thought en dan moet je een melding maken. Je klikt dan op de app, wacht 10 seconden (er komt dan een animatie/quote) en dan heb je drie seconden om een foto te maken. Dit zorgt ervoor dat het spannend blijft, en je zo een hele random foto van die dag hebt. Soms rollen er ook wel oncharmante foto's uit, dat dan weer wel haha!

Hopelijk heb ik de gene die deze app niet hebben overgehaald om 'm te downloaden, want hoe leuk is het om terug te kijken op een jaar in een online fotodagboek? Het is volgens mij alleen te downloaden in de App Store (Apple), volgens mij is de app niet voor Android, helaas... Goed, genoeg gepraat over de app. Ik heb ROOM for thought (op donderdag 2 mei) vandaag precies 33 dagen, dus ruim een maand.  En die ga ik nu allemaal aan jullie laten zien, met tekst! Kijk maar mee naar mijn 'toevallige' foto's die ik afgelopen 33 dagen maakte.

1: Dit is zó lekker! 2: Bijna Pasen dus ik maakte een nail-art voor Pasen. 3: Die dag had ik een basketbaltoernooi en het was totaal niet leuk, dus toen ik thuis kwam ging ik lekker Unforgettable kijken. 4: Een kleine vakantie van school, heerlijk! (met Pasen) 5: De proefwerkweek kwam er weer aan, dus maakte ik een planning zodat ik niet in tijdnood kwam. 

6: Paasontbijt, lijkt al weer heel lang geleden.. 7: Op Tweede Paasdag leren en bloggen. 8: Klaar voor 30 day shred, poeh. 9: Onder natuurkunde, saai saai saai. 10: Heerlijke appeltaart en ijs na het eten in een restaurant.

11: Een doodnormale zondag, aan het leren voor de toetsweek en aan het bloggen. 12: Vlak voordat ik hard aan de bak ging, gelukkig is die tijd voorbij. 13: Vlak voordat ik op de fiets stapte om naar school te gaan. 14: Laatste keer leren voor aardrijkskunde en engels.. 15: weekend! En ik keek 'Lieve Céline' terug, maar ik vond het wel een rare film. Zo zie je maar dat de foto's heel toevallig zijn, de foto wordt net genomen bij een pikant stukje, hahaha.

16: Simpele outfit of die dag. 17: Die ochtend was het nog zo mooi weer en toen regende het 's middags, bah. 18: Vlak voor het sporten in de auto, haha! Heel charmant, ja. 19: In de pauze. 20: Na het sporten, tja..

21: weekend! Terwijl ik mijn nagels lakte keek ik X Factor. 22: Birthday outfit! Eerder die dag had ik nog een lange broek en een blazer eroveraan, maar het was zo lekker weer dat ik het zo deed. 23: jarig! Cadeautje: Cynthia - Beauty 24: Na een drukke, vermoeiende dag thuis Cheat On Me finale terugkijken met chocola, jum! En daarnaast zie je een verjaardagskaart die ik van een vriendin kreeg, hij is echt heel erg mooi. 25: op de trampoline met mijn zusje en broertje! Haha wat staan we er ook prachtig op. 

26: Nieuwe lay-out! 27: meivakantie! Een lijstje maken voor de volgende dag want.. 28: ...toen ging ik naar de Primark in Almere met een paar vriendinnen! 29: nieuwe ketting om van de Primark 30: Nagels zijn Koninginnedag-proof! 

En de laatste drie foto's... 31: Koninginnedag! Ik droeg deze oranje blouse van H&M. 32: Nieuwe pyjama aan van de Primark, hij is alleen wel veeeeel te groot. Dit is ook al zo'n rare foto, door de strik op mijn pyjamabroek lijkt het net alsof mijn navel misvormd is ofzo, ahaha. 33: en dit is de foto van vandaag, dit had ik gekocht bij de Action en de Kruidvat. 

En dit waren alle foto's! Het is dus net een soort Sneak Peek of My Life, maar dan van random foto's. Ik moet wel zeggen dat ik soms een melding krijg en ik géén idee wat voor foto ik dan moet maken en ik dan wel eens cheat. Ik wacht dan gewoon even tot een  goed moment en dan maak ik de foto. Want alleen mislukte foto's wil ik er natuurlijk niet in hebben staan. Als jullie vaker zo'n artikel met ROOM for thought foto's van mij willen zien, laat dat dan achter in de comments! Ik ben benieuwd.

Heb jij ROOM for thought al gedownload? En wat vind je van mijn foto's?