Outfit: touch of mint

Deze mint-kleurige blazer is eigenlijk van mijn zusje, maar aangezien ik 'm zo leuk vind mocht ik 'm laatst lenen. Ik combineerde 'm met mijn witte shirt van de H&M (die jullie nog niet eerder hebben gezien), mijn grijze broek van de Primark en mijn laarzen met studs. Ze hadden die dag veel regen voorspeld maar het was verbazingwekkend juist heel lekker weer die dag, de zon scheen de hele dag! Kijk maar mee naar mijn outfit.

Ik maakte de foto's vorige week vrijdag, ik ging die dag met de auto dus ik kon weer eens wat anders met mijn haar doen (het heeft normaal geen zin om mijn haar te stijlen, krullen of wat dan ook als het er toch weer uit gaat op de fiets), dus ik krulde mijn voorste plukken van mijn haar. Maar dat is er hier alweer meer dan half uit, door school en gym.. Ik probeer de laatste tijd met outfit foto's te maken wat andere poses aan te nemen en wat te bewegen, en opzich is dat best gelukt. Er zitten wel hele falende foto's tussen (hahaha vreselijk!), maar er zitten ook wel een paar goede bij.

Top: H&M - Blazer: Primark - Grijze broek: Primark - Laarzen: Ziengs - Ketting: Primark - Armbanden: Parijs, H&M en Fris

Wat vinden jullie van mijn outfit?