Nieuwe schoenen + outfit!

Deze outfit is alweer een tijdje geleden, nog van de meivakantie. Toen ging ik naar een vriendin toe (de eerste keer zonder jas op de fiets, woohoo) en zij maakte ook foto's van mijn outfit. Ik had niet een heel speciale outfit aan, maar ik had mijn nieuwe schoenen nog niet aan jullie laten zien, dus dat kon ook gelijk op deze manier.

Dit zijn ze dan, mijn nieuwe schoenen. Ik wilde al een tijdje lage (witte) All Stars en nu heb ik ze eindelijk! Ik heb geen echte (want daar heb ik die €70 niet voor over), maar neppe van de New Look. Ze zijn bijna hetzelfde, ze zijn alleen niet spierwit (maar war romig wit) en het merk staat er natuurlijk op. Oja, en de prijs is natuurlijk ook een verschil: deze schoenen kosten maar €12! Daarvoor kon ik ze niet laten liggen. Ik bestelde ze dus op New Look, de levering daarvan naar Nederland duurt 5 - 7 dagen en ik kreeg de schoenen binnen op de achtste dag. Beetje jammer, maar dat komt ook omdat de zevende dag Koninginnedag was. Het was in ieder geval het wachten waard, want ik ben er superblij mee!

Dan nu verder naar mijn outfit met deze schoenen:

Ik droeg een simpele outfit, niet heel bijzonder. Het was die dag best warm (maar wel iets te koud voor blote benen) dus ik droeg mijn geliefde high waisted shorts met een panty. Ik had die ochtend mijn kast opgeruimd en toen ik mijn shirt met stippen tegen kwam, besloot ik dat ik die ook wel weer eens kon dragen. Die combineerde ik met een donkerblauwe vest en mijn neon statement ketting, die ik ook al vaak heb gedragen.

Ik zat eerst nog wel te twijfelen over de combinatie van het blauwe vestje en de neonroze ketting. Maar toen dacht ik: fuck it, colour blocking is nog steeds leuk deze lente/zomer! En in combinatie met de top en de shorts vond ik het ook totaal niet verkeerd staan, omdat de onderkant juist wat donkerder is.

Top: New Yorker // Vest: Kruidvat // Shorts: H&M // Panty: Primark // Schoenen: New Look // Ketting: Primark // Armbanden: Fris en Primark

Ik droeg deze keer bijna al mijn kleding van verschillende winkels, leuk om te zien! Ik denk hier 's ochtends bij het bedenken van mijn outfit nooit over na, daarom heb ik soms ook een totale H&M- of Primark outfit. Maar dit keer was dat niet zo, tof! Ik droeg mijn haar in een simpele vlecht, hoe kan het ook anders bij mij haha. 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen en hoe ik ze heb gecombineerd?

Foto's door Rianne