Verslag bloggersmeet Groningen #2

Van boven naar beneden en van links naar rechts: Geanne, Luna, ik, Jessy, Romy, Floor, Marieke, Linda, Gerrianne, Suzanne, Marjolein en Lisa

Afgelopen zaterdag was er weer een bloggersmeet in Groningen gepland. Weer lekker dichtbij voor mij, en ook voor de meeste anderen. Hoewel we met veel waren (12) hebben we toch nog wat kunnen shoppen. Maar daarnaast ook gezellig gekletst, gegeten, foto's gemaakt en gevlogd. Bekijk hieronder het verslag van de meeting en de vlog die ik heb gemaakt.


Vergeet de video niet in 1080p HD te bekijken!

De foto's hieronder zijn gemaakt door Romy, Linda en Marjolein. 

We spraken af bij het station in Groningen bij de Starbucks, net zoals de vorige keer. Toen ik aankwam was bijna iedereen er al en was het heel leuk om de bloggers die ik al eerder had ontmoet weer te zien, en natuurlijk ook om 'nieuwe' mensen te ontmoeten. Zo had ik Marjolein, Gerrianne, Linda, Suzanne en Lisa nog nooit eerder gezien. 

Na wat rondwandelen besloten we om eerst even te gaan lunchen in de Hema. Omdat Floor en Marjolein zo lovend over de carrot cake van de Hema waren, besloot ik om die ook eens te proberen. En jum, wat was die lekker! 

Nadat we bij de Sostrene Grene waren geweest (waar ik hele leuke dingetjes heb geshopt, binnenkort een shoplog) gingen we naar een informatiecentrum waar je een mooi uitzicht had op Groningen. Hier zijn we even gaan zitten, omdat het zonnetje daar heerlijk scheen. Hier hebben we ook de groepsfoto gemaakt die je helemaal bovenaan ziet. Helaas moesten we hierna alweer afscheid nemen van Suzanne, die nog moest werken.

Daarna gingen we verder met wat winkelen. We gingen langs de V&D (voor Sephora en New Look woehoe) en de H&M. Zoals ik al in het filmpje zei, kwamen we daar ook Kim Feenstra tegen, echt grappig. En Romy staat met haar op de foto! 

Nadat een paar van ons naar 'Fris!' (een sieraden winkel) gingen en de rest naar de Albert Heijn voor food, liepen we naar het station. Geanne ging ook rond deze tijd weg, helaas. Hier hebben we wat gegeten, donuts, popcorn en stokbrood! Hmmm. En ook gingen de boekjes van Jessy, Romy en mij langs, waar iedereen iets leuks in schreef.

Toen de zon verscheen en het kouder werd (je ziet ook in het filmpje dat Romy en Jessy proberen warm te worden door te dansen, haha), gingen we naar de Starbucks om warm te worden. Ik nam daar een Caramel Chocolate, want ik lus geen koffie. Oh, en wat is mijn prachtig geschreven haha. In de Starbucks maakten we nog wat foto's: 

Met Gerrianne, en oh ik irriteer me aan deze foto's zo aan mijn haarplukje! Let er even niet op, god ik moet echt naar de kapper...

Met Linda

Met Romy

Met Jessy

Met Luna

Dit was alweer mijn 6de meeting en het blijft steeds gezellig om iedereen weer te meeten. Heb jij al eens bloggers gemeet?