Want: nieuw iPod hoesje! (wishlist)

Ik dacht altijd dat er nooit leuke hoesjes waren voor een iPod Touch, ik kon gewoon nooit leuke vinden op internet en in de winkels. Totdat ik een tijdje geleden op Instagram (ik weet niet meer van wie) een foto zag met hele leuke hoesjes en de site erbij, dus besloot ik even een kijkje te nemen. In mijn achterhoofd natuurlijk wel dat deze site vast geen iPod Touch hoesjes zou verkopen, maar ik was verbaasd: ze verkochten het wel! En ook nog eens hele leuke, dus ik was heel erg onder in indruk. Ben je nieuwsgierig welke site ik heb gevonden en naar mijn wishlist? Lees en kijk dan vooral verder...

1: Case Cover Company €9 - 2: €2,66 - 3: €2,57 - 4: €2,75 - 5: €2,66 - 6: €3,95 - 7: €2,93 - 8: €2,66

De site die ik heb gevonden is Mini in the box (klik op de naam om er heen te gaan). Naast hoesjes kun je er ook nog andere gadgets vinden. Je betaalt geen verzendkosten, maar daar tegenover staat wel dat het 10 - 20 dagen duurt voordat je je bestelling binnen krijgt. Dit, omdat de spullen uit China komen! Maar, alles is wel erg goedkoop, dus daar heb ik het wel voor over.

Het eerste hoesje komt trouwens niet van mini in the box, deze komt van Case Cover Company. Ik moest dit schattige hoesje met snorren gewoon even aan jullie zien! Deze is wel weer wat duurder zoals je hierboven kan zien, maar ohhh wat leuk. Wel jammer dat er 'xxx joosje' op staat, maar daar kijken we maar even niet naar (tenzij je Joosje of Josephine ofzo heet, dan zou het wel heel erg leuk zijn).

Wat vinden jullie van deze hoesjes en heb jij ook een hoesje om je mobiel/iPod zitten?