Nails / New Years Eve

Ten eerste: woah! Ik heb 200 volgers op Bloglovin! Heel erg bedankt allemaal!


Het is al weer een tijdje geleden, maar toch laat ik jullie graag nog even mijn New Years Eve nails laten zien. Het is niet heel speciaal, maar toch leek het me leuk om dit aan jullie te laten zien. Ik heb gekozen voor een zwarte nagellak (als de nacht) met aan de bovenkant paarse en blauwe glitters die dan het vuurwerk voorstellen. En als laatste heb ik ook nog wat sterretjes en een maan eraan toegevoegd. Kijk maar mee welke lakjes ik ervoor heb gebruikt en hoe ik het heb gedaan!



Ik gebruikte een zwart lakje van Miss Sporty en voor de glitterlakjes verschillende lakjes. En van Action heb ik al een hele tijd een pak met (volgens mij) 16 glitters voor heel weinig geld. Voor deze nail-art gebruik ik de maantjes en de sterretjes.


Maar alleen een zwarte kleur op je nagels is natuurlijk wat saai. Daarom besloot ik om er glitters op te lakken, zodat het net een nacht lijkt met vuurwerk in mooie kleuren.


En dit is dan het resultaat! Ik snap trouwens niet waarom mijn nagels zo kort zijn, haha. Zonder nagellak lijkt het helemaal niet zo erg, maar wanneer ik nagellak op heb, lijken ze heel erg kort... Dus nu ga ik ze maar even laten groeien! In ieder geval, ik vind mijn New Years Eve nails aardig gelukt, ik vind de glitters wel een leuk effect geven en ook de sterretjes en de maan vind ik erg tof. Die gaan er overigens wel snel af, ik heb nu alleen nog maar een sterretje op mijn duim over helaas.

Wat vinden jullie van mijn New Years Eve nails? En hebben jullie iets speciaals op je nagels gedaan voor New Years Eve?