Mijn outfits van 2012!

Dit zag ik al op meerdere blogs en het leek mij ook wel heel leuk om te doen, mijn outfits van 2012 op een rijtje! Het terugblikken vind ik sowieso wel heel leuk om te zien, en outfits al helemaal. Zitten er outfits tussen die ik nu nooit meer zou dragen of juist outfits die ik snel weer een keer zou willen dragen? Of zitten er misschien nog outfits tussen die ik helemaal weer was vergeten? Het zijn er maar 10, maar dat komt ook doordat ik vorig jaar een paar outfits in filmpjes vorm heb gedaan en ik de outfits van de eerste twee maanden (januari en februari) niet meer kan zien, doordat ik ze per ongeluk heb verwijderd (oeps!). In ieder geval, kijk maar mee naar mijn outfits van 2012!



Hm. Van sommige outfits die ik nu terugzie denk ik echt: mwah. Sommige outfits zou ik gewoon niet echt dragen. En ik snap ook niet dat ik die vierde outfit online heb gezet, hallo O-benen whahaha! Vréselijk. Maar ik ben ook wel blij met de tweede outfit- en de laatste, met mijn ombre short. En die high-waisted spijker short van outfit twee vind ik ook nog steeds erg leuk.



Als ik naar dit rijtje kijk, zie je heel veel blauw en spijkerstof, haha! Ik vind de laatste drie outfits heel erg leuk, en zou ik ook zo weer dragen. Zou het door de laarzen komen? Geen idee. Het zou ook wel kunnen komen doordat deze foto's met de nieuwe en betere camera zijn gemaakt en ik er ook veel items draag die ik gewoon heel erg leuk vind (de ombre blouse, de spijkerblouse en de snorrensjaal: check!). Het rokje van de tweede outfit vind ik op de foto's net wat te kort, dat is jammer en de eerste outfit vind ik ook wat mwah-tjes, haha. 

En dit waren mijn outfits van 2012! Niet heel veel, dus ik hoop in dit jaar, in 2013, meer outfit foto's te maken. Ik ga het in ieder geval proberen, hopelijk lukt het me! Maar goed, dat zien we volgend jaar weer, bij mij outfits van 2013 ;). Ik ben heel benieuwd!

Wat vinden jullie van mijn outfits van 2012? En welke outfit vind je het leukst?