4 x enge Halloween nail-arts!

Bewerkt met Pic Monkey!

Aangezien Halloween steeds dichterbij komt (woensdag al!) laat ik jullie vandaag vier (enge) Halloween nail-arts zien die best makkelijk te maken zijn. Afgelopen dinsdag ging ik met een vriendin (Rianne) aan de slag en in dit artikel kunnen jullie zien wat de resultaten zijn, klik dus snel op het 'lees verder' knopje om te zien wat je moet doen om je nagels er perfect uit te laten zien met Halloween!

Voor de eerste Halloween nail-art (van mij) heb ik me laten inspireren door dit YouTube filmpje:



Dit is ook gelijk de moeilijkste nail-art die er bij zat, maar toch heb ik een poging gewaagd om 'm na te maken, whaha.


Je begint met ombre nails op je nagels (met goud en donkerblauw). Dit kan je gemakkelijk op je nagels doen met een sponsje. In het filmpje gebruiken ze geen plakband, maar dit heb ik wel gedaan zodat er minder nagellak naast mijn nagels komt.

Als je dan alle stappen volgt zoals in het filmpje (die op zich best makkelijk te volgen zijn als je een zwarte striper hebt) kom je hierop uit:


Ik moet eerlijk zeggen dat je niet te dichtbij moet kijken bij deze nail-art, want dan heb ik 'm best wel verpruts, whaha. Het is dus de bedoeling dat je op de wijsvinger een lantaarn ziet, op de middelvinger een boom, op de ringvinger een stad met maan (zon) en op de pink een vleermuis met steden. Die vormen zie ik er bij allen niet echt in, maar op zich ben ik best tevreden met het resultaat, je ziet het ombre effect wel goed en de gebouwen etc. aan de onderkant zie je ook wel aardig goed. En kom op: van een afstandje zie je al die kleine dingen helemaal niet, dus dan geeft het best een gaaf effect!

Dan op naar de tweede nail-art! Deze is niet door mezelf gemaakt, maar door Rianne. Dus de credits gaan naar haar! ^^ Ze besloot om een nail-art te maken van Frankenstein. Hier zijn genoeg filmpjes van op YouTube te vinden, dus hier heeft ze verschillende filmpjes voor gebruikt. Een filmpje waarin het heel makkelijk wordt uitgelegd om Frankenstein op je nagels na te maken is o.a. dit filmpje:



En dit is Rianne's Frankenstein's versie!


Deze nail-art was op zich nog best te doen. Je hebt er alleen (licht)groene nagellak, een zwarte striper- en witte nagellak voor nodig. De witte stipjes van de ogen hebben we trouwens met een potlood gemaakt, handig hulpmiddel als je geen dotting tool hebt!

Dan op naar de derde nail-art, weer een van mij! Het leek me leuk om bloedspetters na te maken met rode nagellak, dus daar ging ik mee aan de slag. Ook voor deze nail-art stonden er weer een boel filmpjes op Youtube, waaronder deze twee die ik heb gebruikt:





Deze nail-arts hierboven zijn zoals je ziet toch allebei wat verschillend. Ik heb een combinatie van beide gemaakt:


Op de foto's lijkt de rode kleur wat naar roze te neigen, maar in het echt is de kleur veel meer dieprood. Ik heb mijn nagels eerst helemaal wit gelakt en vervolgens heb ik (zoals bij het eerste filmpje) drie stippen op een nagel aangebracht. Daarna ben ik naar beneden gaan lakken en vervolgens de 'stukken' die nog niet met rood waren bedekt, met rood bedekt (hoe logisch). Als laatste heb ik nog wat rode stippen met een potlood aangebracht, waarvan ik niet precies weet wat ik er van vind. Maar, zonder die stippen vond ik het zo leeg! Naja, het gaat wel denk ik...

En dan als laatste, nog een nail-art van Rianne! Deze had ze een paar dagen daarvoor al gemaakt, dus helaas hebben we hier geen 'tussen' foto's van, maar ze kan je wel uitleggen wat ze heeft gedaan. ;-) Ik heb hier helaas geen goede foto's van, dus hopelijk kun je het een beetje goed zien!


Rianne heeft eerst met oranje en rode kleurtjes ombre nagels gemaakt, en vervolgens heeft ze op haar ringvinger (nagel) een boom gemaakt met een zwarte striper. Je moet even niet letten op het zwarte streepje op haar middelvinger, dit was een foutje (haha) en daar kwamen we pas achter bij het foto's maken...

Dit waren onze Halloween creaties ^^! Voordat we begonnen aan een nail-art op onze nagels hebben we het nagelwiel er ook steeds even bij gepakt, zodat we precies wisten welke kleuren we moesten gebruiken en ook hoe we het moesten doen en zodat we natuurlijk nog even konden oefenen. Daarnaast hebben we ook nog een paar andere nail-arts op het nagelwiel gemaakt:


De eerste- en derde nagel zag je al voorbijkomen, de overige drie zijn nieuw. Op de vierde 'nagel' staat een spinnenweb, wat niet echt goed te zien is (haha), op de tweede nagel oogjes en op de laatste nagel (wat toch echt wel duidelijk te zien is) een pompoen.

Dit waren alle nail-arts voor Halloween, we zijn benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie er ook een gaan namaken! Laat maar achter in de comments! 

Myrthe & Rianne