New in: Sans-Online


Sans-Online is een webshop waar je altijd wel terecht kunt als je iets leuks zoekt: genoeg keus namelijk! Ook ik nam laatst een kijkje en vond een boel leuke dingen. Nu ik ze al een tijdje in huis heb kan ik het natuurlijk ook niet laten om mijn geshopte aankoopjes aan jullie te laten zien!


Ik kocht er drie items: een hemdje, sjaal- en armbandje. Voor samen maar iets meer dan €25! Budgettt! De bestelling kwam in een soort 'tasje' die je hierboven op de foto ziet. Je kunt op Sans-Online op 3 manieren betalen, en ik heb dat gedaan met iDeal, lekker snel! Als je dit voor 16:00 besteld heb je het de volgende dag in huis, maar ik bestelde het wat later in de middag, dus ik moest een dagje langer wachten. Geen probleem! De verzendkosten zijn trouwens €2,50 voor Nederland (dus dat valt best mee), máar boven de €25 zijn die ook nog eens gratis! Dus dat hoefde ik ook niet te betalen, altijd mooi :-). Ik laat de items die ik heb besteld een voor een even aan jullie zien.




Toen ik dit hemdje van Pieces in de webshop zag, twijfelde ik niet lang. Zo'n hemdje met zwart/witte strepen zocht ik al een tijdje, en voor €7,50 in de sale lag deze daarom snel in het winkelmandje! Ik heb 'm in de maat S besteld, maar zelfs zo is ie' wat oversized. Niet dat me dat veel uitmaakt, met een riempje of wat eroverheen (zoals een spijker blouse op de foto hierboven) kan dat prima!


Dan het item waar ik het meest enthousiast over ben: de snorren sjaal! Waaah, toen ik deze sjaal op de webshop zag, wist ik gewoon dat ik 'm moest hebben. Ik vind 'm zóóó leuk, een snorren sjaal, hoe verzin je het?! Ik heb deze sjaal dan ook al meerdere keren gedragen en heb er ook al veel complimentjes over gekregen <3. Voor €12,95 belandde deze sjaal ook al snel in m'n winkelmandje. Ik zie deze sjaal btw niet meer op de webshop, maar misschien kun je 'm nog wel vinden in Pieces fillialen of in winkels waar ze Pieces verkopen (bijv. Only, Vero Moda, V&D en Okay). Er is nog wel een andere versie op de webshop te vinden met andere kleuren.

Zoals je ziet is de sjaal een tube sjaal en dit vind ik zelf heel fijn. Ik hou van tube sjaals, ze zijn veel warmer en ook vind ik ze veel mooier zitten! Daarnaast zie je op de foto's ook al dat je de sjaal één keer om kunt doen, maar dat kan ook twee keer. Wat je zelf het mooist vind! Ik dacht eerst dat er maar een soort snor op de sjaal stond, maar toen ik de sjaal binnen kreeg bleek niets minder waar. Er staan allemaal verschillende snorren op, how cute!


Last but not least, dit schattige armbandje! De kraaltjes zijn heel schattig nude, en de glitterkraal in het armbandje maakt het af. Dit armbandje is heel simpel en schattig, maar toch zo leuk door de glitterkraal die net even wat meer opvalt, zo mooi! Dit armbandje heb ik de laatste tijd ook heel veel gedragen, doordat ie zo'n licht nude kleurtje heeft, past ie wel bij elke outfit, zo handig ;-)

Ik betaalde voor de armband €5,95 in de sale, ook nog eens niet zo duur dus! Altijd fijn zoiets.

Zoals je hebt gelezen ben ik dus heel blij met de items van Sans-Online, alledrie de dingen vind ik heel erg mooi en bevallen me ook erg goed. Je kunt deze items dus vast en zeker nog vaker tegenkomen! Mocht je benieuwd zijn naar de webshop, neem dan zeker even een kijkje! Ze verkopen er o.a. ook heel leuke winterjassen, als je daar nog op zoek naar bent raad ik je zeker aan om even te gaan kijken.

Kende jij de webshop Sans-Online al en heb je er misschien al een keer wat gekocht?