OOTD | Le Moustache


Laatst liet ik jullie al in een DIY zien hoe je heel gemakkelijk met transferpapier een leuk plaatje op je shirt kunt strijken en beloofde ik dat er ook binnenkort een outfit mee kwam. Hier is ie' dan, de OOTD! Heel simpel, maar het zit lekker en je zou het ook gemakkelijk naar school kunnen dragen. Je zou de outfit ook wat netter kunnen maken door de spijkerblouse te vervangen voor een blazer en de Vans voor nettere schoenen.





  • Grijs hemdje met snor - DIY
  • Zwarte rok - H&M
  • Riempje - New Yorker
  • Spijkerblouse - H&M




  • Roze armband - H&M
  • Roze vriendschapsarmbandje - gekregen
  • Ring - gekregen
  • Vans - Mazu
  • Ketting - H&M

En dit was mijn outfit alweer! Ik ben helemaal in love met mijn (redelijk) nieuwe spijkerblouse- en ketting en wilde ze dan ook wel graag samen combineren. Het bruine riempje van de New Yorker vind ik de combinatie tussen de top en het rokje toch wat leuker maken, maar toch mis ik nu nog wel wat bruine details in deze outfit. Misschien dat mijn bruine schoenen er ook wel leuk bij staan? 

Wat vinden jullie van mijn outfit? En van welk kledingstuk ben jij op dit moment helemaal weg?