Shoplog 21/07'12 met o.a. H&M en Limelight

Vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie! Afgelopen week ben ik wezen shoppen in Groningen en ook heb ik de laatste tijd nog wat andere dingetjes gekocht. Omdat het kan, nu in de vakantie! Ik maakte een video van mijn nieuwste aankoopjes, veel plezier met kijken!


Vergeet de video niet in HD te kijken!

Een paar mensen op YouTube vroegen hoe ik aan het 'accent' kom, maar ik woon in Groningen en heb volgens mij geen accent, haha. Ik heb echt geen idee hoe mensen er bij komen, maar ik ben dus totaal niet Twents en ook kan ik niet eens Gronings praten, haha! Misschien dat door de camera de woorden wat anders uitkomen dan dat ik het in het echt zeg, ik heb geen idee! Maar ja, dan weten jullie dat even ;)

Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks geshopt?