Random pictures - Garden


Met dit mooie weer kun je eindelijk lekker zwemmen en zonnebaden, maar ook is het natuurlijk perfect voor mooie foto's maken! En dan vooral van de mooie bloemen, bladeren en bomen. Ik zat een beetje te 'experimenteren' met de camera van mijn ouders - de Canon Superzoom, en aangezien ik best blij ben met de foto's die ik heb gemaakt, laat ik ze in dit artikel aan jullie zien. Ik ben heel benieuwd wat jullie van de foto's vinden!



























Zo, wat een foto's! Ik kon gewoon niet kiezen, haha ;-) Het leukste aan fotograferen vind ik wel het verschil tussen scherp en onscherp. Dit vind ik altijd zo mooi om te zien, dus besloot ik dit ook eens te proberen met camera. Die foto's vind ik best goed gelukt, ik ben nog beetje een 'beginner' hiermee maar hier kan ik alvast heel veel mee, ook als ik op vakantie ga naar Frankrijk! Ik kan niet wachten om daar ook aan de slag te gaan met foto's maken, hihi.

Wat vinden jullie van mijn gemaakte foto's en wat vinden jullie van fotograferen?