OOTD | American Mint


In mijn laatste shoplog zagen jullie al dat ik op de markt een leuke short vond en o.a. bij de H&M een leuk, zomerse blouse vond en dan natuurlijk de ketting niet te vergeten, de eyecatcher! Toen het nog wat kouder was droeg ik dit erg vaak, met dit warme zomerweer kan je natuurlijk de panty omruilen voor blote benen en de Vans voor slippers of sandaaltjes.




De foto's van mijn gehele outfit lukten niet heel goed, de mintkleurige top zag je door de zon niet goed en op de enige foto's (die je dus hierboven ziet) waar je de kleur nog redelijk goed ziet, zie je mijn schoenen maar half en kijk ik een beetje raar, dus helaas. In ieder geval, ik koos ervoor om niets meer over de top te doen, het was precies goed weer voor blote armen, maar toch net wat te koud voor blote benen. Dus dan maar zo ;-)




De 'eyecatcher' ketting die ik net zoals de blouse ook kocht bij de H&M vind ik heel erg leuk en vond ik ook wel goed passen bij deze outfit. Zoals je kunt zien heb ik de voorkant van de blouse bij mijn short ingedaan en aan de achterkant heb ik 'm laten 'hangen'. Dit vind ik altijd zo leuk met blouses die aan de achterkant langer zijn dan aan de voorkant! Op de laatste foto (hierboven) zie je een klein stukje van de Amerikaanse vlag op de rechterzak, dit detail vind ik echt super!




Blouse H&M / Shorts Grote Markt (Groningen) / Ketting H&M / Panty Hema / Armbanden H&M & gekregen / Mazu's ? / Cross Ring Ebay 


En dat was mijn outfit! Lekker simpel en daarom ook makkelijk om te dragen tijdens warme zomerdagen, min de panty en dichte schoenen dan. Op mijn lippen droeg ik trouwens mijn favoriete lipstick van dit moment, Hot Pink van MAX (Action)! Toch grappig hoe zo'n goedkoop product zo fijn kan zijn ;-) 

Wat vinden jullie van mijn outfit en wat dragen jullie op zomerse dagen?