Nieuwe H&M zomeritems + bijbehorende outfit setjes!

De laatste keer dat ik over H&M heb geschreven is alweer een tijdje geleden. Inmiddels heeft H&M al weer een boel nieuwe items uitgebracht die ik met liefde zat te bekijken. Ik laat jullie mijn favorieten zien en ook leek het me leuk om hier voor de verandering outfits bij te maken, zodat je ook precies weet wat je bij welk item kunt dragen. Dus kleding, accessoires en schoenen, het zit allemaal in een outfit; van H&M! Lees snel verder op de volgende pagina om mijn favorieten en de setjes te bekijken...

Goed, eerst mijn favorieten: lekker felle items!
Hebben jullie dit ook, dat je helemaal blij wordt van deze kleding? Ik in ieder geval wel, van al die zomerse kleuren en printjes, love that! Neon, pastel of printjes, het kan allemaal deze zomer. Ik noem de prijzen er niet bij, maar deze items zijn wel gemakkelijk te vinden op hm.com. Nu op naar de setjes, waar ik een paar items heb gecombineerd in een outfit. Kijk maar mee!

1) Top €9,95 2) Shorts €19,95 3) Neon halsketting €7.95 4) Neon gympies €9,95 5) Armbanden €4,95

Lekker zomers die kleuren, of niet?! Ik vind persoonlijk mint-blauw en neon roze heel goed bij elkaar staan, daarom zie je die kleuren ook vaak terugkomen in deze outfit. De top vind ik heel erg leuk door het kant bovenaan en de short is juist heel stoer. De neon roze schoenen- en ketting vind ik daar heel goed bij passen en de armbandjes maken het af. 
1) Suède jasje €39,95 2) Jurk €29,95 3) Halsketting €7,95 4) Sandaaltjes €12,95 5) Ring €4,95

Ook heerlijk zomers, een jurkje! En ook nog eens in een heel zomerse kleur die mooi combineren met de sandaaltjes. Voor de rest heb ik hier (licht)bruine kleurtjes gebruikt, omdat ik die kleur heel goed vind passen bij mint. Dat suède jasjes vind ik zo tof, ik kon 'm helaas niet meer vinden op de H&M webshop maar ik kon geen ander leuk jasje bij het jurkje vinden, vandaar. 

1) Crop top €14,95 2) Zwart hemdje €4,95 3) Short €19,95 4) Halsketting €9,95 5) Sleehakken €29,95 6) Armbanden €4,95

De kleur rood komt in deze outfit vooral naar voren. Het is wel echt een kleur die aandacht trekt, en dat mag ook wel! Je kunt ervoor kiezen om de crop top (die ook een ombre effect heeft, gaaf!) te combineren met een high waisted short (of gewoon blote buik, dat kan ook), maar ik heb bij deze outfit gekozen voor een zwart hempje onder de top. Je mag natuurlijk zelf kiezen wat jij het leukst vind! De crop top past goed bij de sleehakken die dezelfde kleur hebben. De ketting- en armbanden maken het setje af. 

Wat vinden jullie van de nieuwste H&M items? Laat je reactie achter in de comments! Ik ben benieuwd ;-)