How To | Pastel Nails + inspiratie


Een tijdje geleden wilde ik eens iets anders met m'n nagels. Jullie weten vast al wel dat ik heel erg van pastel hou en ik die kleur ook vaak gebruik voor op mijn nagels. Ook deze keer weer, ik pakte 5 van mijn favoriete pastel nagellakjes erbij en besloot deze samen te gebruiken. Het is een heel simpele NOTD geworden, maar ik hoop toch dat jullie 'm zo leuk vinden dat jullie de NOTD na gaan doen. Ik heb er in ieder geval veel complimenten over gehad, terwijl het zó simpel is om te doen! Kijk snel verder op de volgende pagina als je wilt weten hoe je pastel nails maakt...



Benodigdheden
De benodigdheden zijn heel simpel, gewoon pastel lakjes! Ik heb twee pastel lakjes uit de lente collectie van NYC gekozen (namelijk Mint Macaroon en Lavender Cupcake) en 3 lakjes uit een zomer nagellak collectie van vorig jaar zomer van de H&M (van links naar rechts Yellow, Light Blue en Coral. Lekker originele namen, haha!).


Als je deze lakjes een voor een lakt op je nagels, is dit dus het resultaat! Je kan er voor kiezen van licht naar donker te gaan, maar dit heb ik niet gedaan. Gewoon lekker door elkaar heen, dat vind ik net zo mooi. Mint Macaroon zie je hier trouwens niet, die heb ik gebruikt op mijn duim.


Het is echt een heel simpele NOTD, maar toch vind ik 'm lekker vrolijk en is ie' heel geschikt voor in de zomer. De lakjes die ik heb gebruikt zijn ook allemaal heel budget, love it!

Voor inspiratie voor andere pastel nail creaties heb ik nog wat rondgezocht op Weheartit, kijk maar;


Hoe leuk, pastel nails met op de tip van je nagels een wit randje! Net zo'n soort 'french manicure' maar dan met een pastel kleurtje. Tof!




Heel simpel met alleen een effen kleurtje op al je nagels, maar toch staat het heel erg mooi. Mint vind ik zo'n leuk pastel kleurtje, het is ook echt een kleur waar je niet snel zat van wordt en daarom denk ik dat deze kleur nog wel een tijdje in blijft...


Ombre nails! Dit heb ik ook al geprobeerd en het is goed gelukt! Hier komt dus ook binnenkort een artikel over ;-). Deze creatie vind ik ook erg mooi, zoals je ziet is het gedaan met pastel kleurtjes. De overgang van de kleurtjes vind ik echt práchtig! En die nagelsticker op de ringvinger maakt het af <3


Té leuk! Dit zal bij mij nooit zo recht worden, maar toch vind ik het idee van deze nail art heel tof. Té cute.


En nog een keer ombre nails! Ook deze overloop vind ik prachtig, deze kleurtjes wil ik hier ook een keer voor gebruiken!


Dit zijn misschien niet 'echte' pastel nails, maar toch zie je een paar pastel details tussen het zwart, echt leuk gedaan! Al vraag ik me wel af hóe je zoiets maakt, lijkt me toch wel heel erg moeilijk...

En dit was 'm alweer! Ik vind pastel nails persoonlijk heel erg leuk en ik wordt ook helemaal blij als ik zo'n vrolijk pastel kleurtje op m'n nagels zie. Je bent ook zo klaar (als je mijn NOTD nadoet tenminste, haha), dus altijd leuk om een keer te doen ;-)

Wat vinden jullie van pastel nails? En welk nagellak kleurtje vind jij het mooist?