Catrice Highlighter Pen - wat vind ik ervan?


Hier hebben jullie vast en zeker al eerder over gehoord: de highlighter pen van Catrice. Het blijkt een hele mooie highlighter te zijn, maar dan in pen vorm. Ook ik was er daarom heel erg benieuwd naar, omdat ik alleen maar highlighter in poedervorm had liggen en dit eigenlijk ook nog nooit eerder had gebruikt. Na een paar handige reviews te hebben gelezen besloot ik om de highlighter mee te nemen in mijn mandje - als het toch niets was, maakte dat niet heel zoveel uit door het budget prijsje. Ik heb 'm nu regelmatig gebruikt, dus tijd voor een review! Lees snel verder om er achter te komen wat ik er van vind...

Om jullie eerst even wat op te frissen en mensen die er misschien nog nooit van hebben gehoord:
Highlighter is eigenlijk een product die je gezicht wat laat 'opfrissen'. Het maakt delen van je gezicht (bijvoorbeeld je junkbeenderen) wat sprankelder. Highlighter bevat shimmers en geeft daarom een mooie subtiele glans op je gezicht, waardoor je er nét wat beter uitziet. Ook werkt het een beetje als 'concealer', om wat oneffenheden te verbergen.

De highlighter komt uit de 'Made to Stay' collectie en ligt al een tijdje in de schappen van Catrice voor maar €3,79 per stuk. Ik heb 'm in de kleur O10 Eye Like! wat tevens ook de enigste kleur is die er is. Er zit 1,64 gram highlighter in de pen en de highlighter pen is 36 maanden houdbaar.


De highlighter pen komt in een tja.. dunne pen, wat anders? Zo'n pen vind ik heel fijn in gebruik, zoiets gebruik ik ook veel liever dan een highlighter in 'poedervorm', omdat je hierbij ook al snel te veel kan gebruiken in één keer.


Als je de dop eraf haalt en de highlighter naar 'boven' draait, komt er een mooie lichte, roze highlighter tevoorschijn. In eerste instantie lijkt ie' wat donker, maar dat valt heel erg mee. Ik hou ervan om mijn highlighter lekker subtiel te houden, dus zo'n highlighter pen is daar pérfect voor.


Highlighter pen aangebracht op hand (één veegje)


Highlighter pen uitgeveegd

In de foto's hierboven kun je het effect van de highlighter goed zien, mooi hè?! Ik gebruik de highlighter vaak voor mijn junkbeenderen, om die net wat mooier uit te laten komen. Ook kun je de highlighter gemakkelijk gebruiken in je wenkbrauwbot of in de binnenste ooghoek. Vooral dat laatste is erg handig voor een meer 'opener'  effect van je ogen, voor een minder 'slapende ogen' effect.

De Catrice Highlighter Pen is te koop in drogisterijen als Kruidvat (NL) voor €3,79 in 010 Eye Like!

Welke highlighter gebruik jij op dit moment en waar gebruik je die voor?