NOTD | NYC lakjes

Laatst kocht ik mijn eerste twee lakjes van NYC en inmiddels heb ik er alweer vier. In mijn laatste shoplog zagen jullie al dat ik Lavendar Cupcake, het lila lakje, en de glittertopcoat, Big City Dazzle had gekocht. De drie pastel lakjes die uit de lentecollectie 'City Sweets' komen gebruikte ik bij deze NOTD állemaal. Daarna gebruikte ik de glitter topcoat om de NOTD helemaal af te maken. Kijk maar mee naar het resultaat en nog meer foto's...


Voor de ondergrondlak gebruikte ik mijn geliefde pastellakjes van NYC (van links naar rechts): 251 Bubblegum Pink, 253 Mint Macaroon en mijn laatste aankoop: 257 Lavendar Cupcake.

Wow, die glitters! Hier houd ik het lakje in de zon, dus daardoor kun je het lakje ook nog eens een stuk beter zien. Ik was eigenlijk niet van plan om 'm te kopen, maar door de 1+1 actie bij Kruidvat moest ik nog iets meenemen en toen ik dit lakje zag, lag ie al snel daarna in mijn handen. Het lakje bevat de naam 276 Big City Dazzle.

En, wat vinden jullie van het resultaat! Ik vind het wel heel tof geworden door die pastelkleurtjes en met die glitter topcoat erover heen. Echt een leuke how to voor een zomerse dag, met die vrolijke kleurtjes en de glitters die het afmaken.

Ik vind de glittertopcoat heel fijn, doordat er meer lak in zit dan glitters worden de glitters goed gescheiden en goed verdeeld over mijn nagels. Groot pluspunt! Zo is het vast en zeker ook een stuk makkelijk om de nagellak van je nagels af te halen...

De lakjs van NYC zijn bij de Kruidvat te koop voor €3 (de pastelkleurtjes) en €2,29 (de glitter topcoat).

Wat vind jij van deze combinatie?