NOTD | Easter Nails!

Ten eerste: fijne Pasen gewenst! Hopelijk hebben jullie gisteren al een fijne Paasdag gehad, en heerlijk gegeten. Wij doen eigenlijk niet zo heel veel met Pasen, alleen een uitgebreid ontbijt met z'n allen en that's it. Maar, ik maakte wel een erg toffe nail art (al zeg ik het zelf) voor Pasen, die ik jullie in dit artikel laat zien. Hij is niet zo heel moeilijk en het duurde ook helemaal niet zo lang, maar toch wil ik jullie mijn creatie even laten zien. Kijk maar mee op de volgende pagina...


Voor deze nail art heb ik heel (lees: heel) veel nagellakjes gebruikt. Maar liefst... (even tellen): 11 lakjes! Voor deze nail art heb ik speciaal gezocht naar vrolijke kleurtjes, want ik vind dat dat gewoon bij Pasen hoort.

Stap 1: lak al je nagels in een verschillende lente kleur. Ik gebruikte hiervoor deze lakjes (van links naar rechts): ELF in Innocent (duim- en pink), NYC Mint Macaroon (ringvinger), NYC Bubblegum Pink (middelvinger) en H&M Yellow (wijsvinger). Ik heb 'Innocent' twee keer gebruikt, zoals je kunt zien. Waarom? Geen idee, haha.

Op mijn duim- en ringvinger maakte ik een schattig haasje, op mijn wijsvinger heb ik lijntjes gemaakt, op mijn middelvinger zie je schattige stipjes in verschillende groottes en op mijn pink heb ik ook wat streepjes door elkaar heen gezet. Schattig resultaat dus?

Q: Wat vinden jullie van mijn paas nail art en hebben jullie ook een nail art speciaal voor Pasen gemaakt? Ik ben benieuwd! En daarnaast: er staat een nieuwe lay-out online op IHBF! Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden en/of ie er ook goed uitziet bij jullie. Ik heb o.a. het menu veranderd, hartjes met links naar Youtube en Bloglovin in het zijmenu gezet, en verder is er een geheel nieuwe achtergrond + header. Laat maar weten wat je er van vind!