Oscar Make-up looks van celebrities

Iets meer dan een week geleden vonden de Oscars (eigenlijk Academy Awards) plaats. Alweer een tijdje terug dus, maar toch wil ik jullie nog een paar prachtige make-up looks met look-a-likes daarbij laten zien. Kijk maar mee!

Natalie Portman draagt een erg rustige make-up look, maar dat staat haar naar mjn mening wel erg goed. ;) En ze bewijst maar eens: zwarte oogschaduw kan ook in een naturelle ooglook! Ze maakt het af met een lipstain. Tip: voor wat meer glans over je lipstain kun je een doorzichtige lipgloss gebruiken, evt. met glitters).
Jessica Chastain heeft oranje oogschaduw gebruikt: wauw! Ook haar lipkleur vind ik erg mooi, het is een soort combinatie van lichtroze - koraal en dat staat Jessica echt super.
Alweer een naturelle look, van Emma Stone. De roze oogschaduw (die je helaas niet zo heel goed op de foto ziet) is simpel, maar staat heel naturel, mooi gedaan! De blush is ook erg naturel aangebracht, daarom heb ik gelijk ook maar even de Dream Bouncy Blush van Maybelline erbij gedaan: een prachtige creamy blush!
Bij Angelina Jolie zie je de highlighter goed zitten: mooi of niet? Opzich vind ik het wel wat hebben, het staat Angelina in ieder geval erg goed. Ook haar rode lippen zijn erg tof!

En tot slot Lea Michele die haar zwarte smokey eye met blauw oogpotlood leuk heeft gecombineerd bij haar jurk. En wat een mooi naturel blush kleurtje!

De make-up looks van de Oscars van dit jaar vind ik stuk voor stuk allemaal erg mooi. Naturel, maar dat staan deze celebrities zo goed! Mijn favoriet is denk ik wel Jessica Chastain, door haar prachtige oranje oogschaduw en haar haar, wauw! Wie is jouw favoriet?