30 days challenge #5; Top 5 favorite blogs

Op dag 5 van de 30 days challenge moet ik een top 5 van mijn favoriete blogs aan jullie zien. Dit vind ik heel moeilijk, omdat ik iedere blog wel heel leuk vind en ik bang ben om een van mijn bezoekers te kwetsen. Als jouw blog er dus niet tussen staat, moet je niet denken dat ik je blog niet leuk vind, integendeel juist. Ik heb een willekeurige top 5 gemaakt, kijk maar mee!

Top 5 favoriete blogs; Jasmina Beauty - Sinds dit schooljaar heb ik 3 nieuwe vriendinnen die ook erg van make-up (en alles wat daarbij hoort) houden. Ook zij keken al erg lang iedere dag naar beautyblogs, maar dit wisten we helemaal niet van elkaar. Ik ben blij dat ik het nu weet, want het is natuurlijk wel erg leuk om met mensen te kunnen praten over make-up en de laatste trends, zonder dat iemand zegt; 'huh, wat zei je nou net?'. Ze begrijpen alles gewoon, zo fijn is dat! Eerst zijn we begonnen met een eigen blog, maar een tijdje geleden zijn we daar mee gestopt en heeft ieder voor zichzelf een blog. Jasmina Beauty is een daarvan, Jasmijn schrijft over beauty, fashion en nails. Neem zeker even een kijkje!

Top 5 favoriete blogs; Only Beauty Love - En Only Beauty Love wordt beheerdt door nog 2 andere vriendinnen (klasgenoten) van me; Laura en José. Ze schrijven voornamelijk over beauty, je ziet dus vooral reviews, de nieuwste LE's etc. verschijnen op Only Beauty Love.

Top 5 favoriete blogs; Love Your life - Love Your Life wordt beheerd door Charile. Ze heeft iedere dag een artikel klaar staan over beauty, fashion of lifestyle, dus eigenlijk kun je haar site wel wat vergelijken met die van mij. Ik vind haar blog helemaal geweldig, ze schrijft ook altijd zo leuk. Ik volg haa ook al heel lang, volgens mij al vanaf het begin dat ik met beautybloggen begon.

Top 5 favoriete blogs; Liefske - Ook de blog van Lisanne vind ik erg leuk, ze schrijft altijd van die boeiende lifestyle artikelen, erg leuk om te lezen altijd! Zo heeft ze gisteren een artikel geplaatst over de leuke dingen van politiek met filmojes; echt hilarisch! Maar ook schrijft ze over andere dingen, zoals beauty. Ook staat er momentueel een winactie op haar blog, waarbij je €30,- shoptegoed kunt winnen bij Sans-Online. Hoe vet?

Top 5 favoriete blogs; xxxCharr - Ook de blog van Charlotte vind ik erg leuk. Ze schrijft over de zelfde dingen als ik, dus dat vind ik vooral erg gaaf. Ook staan er vaak filmpjes op haar blog, die ik ook altijd erg leuk vind om te bekijken. Ik zou zeggen, neem snel even een kijkje op haar blog!

Staat jouw blog er tussen en wat vind jij van deze blogs? En kende je ze al, of niet?

Liefs, Myrthe.